Tråk/latdag

Blev en riktig latar dag idag. Hemma hela dagen + en kort tur till affären

Imorgon ska jag vara lite effektivare. Ska promenera in till stan imorgon, hämta ut lite paket och sen åka till nina och ta ur förlägningen ett tag, för underhåll och utväxtfärgning, sen åker det i igen ;)

Annars måste ja verkligen ta tag i plugget den här veckan då jag tänkte åka till Umeå nästa vecka, troligen ons-sön.

Fredag blir en rolig dag, har en grej inplanerad då, lördag hela dagen på hygienkurs måste ha det ifall att jag får för mig att jobba i kök eller något, på kvällen om jag orkar blir det tjejkväll hos Laura, söndag lite bakning om jag inte bakat nu i veckan..

Känns som att dagarna går i raketfart :P
Dagens middag fick bli feta, gurka, tomat och kyckling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0