Måndag

Regnigt blött och kallt. Så kan man sammanfatta den här dagen..
Jätte tråkigt väder..

Tog lite sovmorgon idag och åkte sen ner på stan och luncha med mamma :) Vi åt på Eurasia, var riktigt gott..

Efter det så lämnade Janne av min söta Lara på stan, så hon fick åka buss hem med mig :)

 

Nu ska jag och Lara lägga oss och mysa lite framför tvn..


 

Dagens "kan inte vara utan" är Flash Retouche från Lancome och Puder från Chanel. Flash Retouche trollar bort mörka ringar under ögonen och är helt underbar att använda, perfekt konsistens och lätt att använda. Rätt så dyra men absolut bäst i längden. Ett måste för en som mig som konstant är mörk under ögonen trots mycket sömn..

 




Kommentarer
Leia ♥

Är det kina mat`?

2009-12-01 @ 22:38:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
STOCKHOLMSJENNA

söt vovve

2009-12-02 @ 21:53:42
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0