Måste bara visa

Måste bara visa mina fina naglar som en jätte duktigt tjej som heter Mona har gjort åt mig :)
Är supernöjd. Hon har fixat mina naglar tidigare och jag är alltid lika nöjd när jag går därifrån. 350 kostade dom här. Men nu ska hon flytta in till stan så det kommer kosta 400 kr då :) Men det är det värt tycker jag. Man ska unna sig lite vardagslyx..



 

Sen har jag också varit hos frissan och klippt mig lite. Färgade de också mörkt då. Men vet inte om ja riktigt trivs i det, så kanske åker tillbaka innan jul och ljusar upp det lite, eller vad tycker ni?
(Obs, på bilden är det inte färgat än, så de är mörkare än så nu)



Och det sista ja vill visa är MÅNADENS FYND
En jätte fin pälsmössa från myrorna för endast 130 kr. Jag blev kär! Sorry för den suddiga bilden..



Nu är det enda som står på önskelistan en jacka från H&M, ska ner på stan och se om det finns några kvar man kan prova..




Fick en pepp att börja skriva lite efter att ha läst mina favoritbloggar så länge..

Kenzas och Tyras är det som står högst på listan. Älskar deras klädstil och att båda är så otroligt snygga vad dom än sätter på sig eller hur dom än ser ut, man blir så motiverad att också hitta sin stil. Man blir helt enkelt så glad när man sitter och läser och på deras bloggar.

Men även Fokis blogg gillar jag skarpt. När man behöver inspiration i vintermörkret :)

Det var allt för mig.. Ciao



Kommentarer
Angelica

Shit, vad snygga! Kostade det 350:- att göra dem från grunden eller var det påfyllnaden?



Kram

2009-11-30 @ 18:39:01
URL: http://theangelic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0