Saknar Stockholm

Jag saknar verkligen tiden i Stockholm. Vill flytta tillbaka nu. Där var det alltid fullt med liv och vänner man hittade på roliga saker mer hela tiden.

Jag saknar att vara ute och mingla runt på olika ställen och träffa nytt folk. Jag saknar att fara på stan efter löningen med kompisar och shoppa kläder och smink innan man drog ut någonstans på kvällen..

Och jag saknar Elina, min ständiga vapendragare.. Hon var min lifecoach och stylist :) Haha
Bruden med smak och stil och som alltid kom med goda råd, och som alltid visste hur man släppte loss och hade kul.

Ja allt det saknar jag. Men på något sätt är det svårt att kombinera med det livet jag har här. Som mest bara innehåller hästarna.

Dom kan inte precis åka med och bo mitt i sthlms uteliv heller :)

Man kanske bara får ta och resa ner lite då och då.. Eller överhuvudtaget börja göra mer roliga saker. Det blir ju trots allt vad man gör det till.. Hitta på olika ställen att åka och hitta på tokiga saker på :)

Bild från Norge, jag och heidi på hotellet



Kommentarer
Sandra

Jag tycker du får söka jobb i göteborg när du är klar med utbildningen ;)

2009-11-30 @ 13:07:59
URL: http://tobax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0