18 helmikuuta 2010

Sådär ja, nu har jag städat hela huset :) Så förhoppningsvis är det en glad man som kommer hem idag :) Eller han är ju alltid glad, men kanske ännu gladare idag.. :)

Nu ska jag snart till stallet och fixa lite, ge lite morötter till fina Milli, Dum Ceazar får va utan.. Han får stå i sin hage och sukta, inte ens en liten bit får han av mig, den lilla översittarn..

Sitter just och funderar på vad man ska hitta på.. Funderar på att ringa den enda kompisen ja har här (förutom min fina pv) Det är så skönt att i alla fall ha en tjejkompis här man kan prata lite girltalk med.. Fast de finns ingen som min Sandra på den punkten, hon är bäst att ha girltalk med.. Hon är helt enkelt överlägsen på den punkten..

Sitter just och funderar på vad Veronika gör hemma hos sig, och vad Ronyah gör.. Och även på om det är någon liten som börjar vilja komma ut till världens hos Linda.. ? Det är nog er jag allra helst av allt skulle vilja träffa nu, få prata med och framförallt se.. Ska se om ja kan försöka ordna det på något sätt, men de känns inte allt för enkelt när vi är typ hundra tusen mil ifrån varandra :( Jag saknar er och jag tänker på er.. Det ska ni veta..

Nä nu ska jag börja fara till stallet.. lägger in lite bilder också.. Utan speciell anledning, men de är bara så tråkigt utan bilder..

Puss





Kommentarer
mammi

håll ut mammi och Janne kanske kommer snart. Just nu är jag hemma. Yr, trött och mest troligt jätteförkylning på väg. Jag ska krya på mig tills vi kommer :)

2010-02-18 @ 14:01:58

Hei kulta. Miten sä voit ?

2010-02-18 @ 19:58:18
URL: http://brunettellu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0