fortsatt kallt

35 minus när vi steg upp imorse :(
Och jag är jätte sjuk.. Så ja håller mig mest inomhus.. Vill bli frisk nu.. :(

Inga tävlingar blev de igår heller, de va för kallt. Får se om de blir några idag..

Älskling lagade föressten världens godaste mat till mig igår. Reninnerfilé som gjordes till biffar (såg lite ut som lövbit men lite tjockare) med potatismos... Jag fick nästa orgasm så gott var de. Så perfekt tillagat och kryddat! Godare än något kött ja någonsin ätit.. Fick ingen bild på det, men ska nog äta de nästa helg också när min mamma och janne kommer hit och hälsar på.. Då ska jag fota.. 

Och sen har jag hittat en perfekt "jag är sugen på något gott" kaka.. Den här är gudomlig...
Men en varning måste dock utfärdas, de går inte att sluta äta när man börjat..



Vill även passa på att önska lycka till till våra två hästar som startar ikväll.. Hoppas de går bra..

Och jag saknar er alla.. Men jag trivs bra här även fast saknaden är stor..

Puss och kram hela dan



Kommentarer
mammi

Krya på dig gumman. Vi ses till nästa helg. Du får väl meddela om du vill ha upp lite grejer. Puss och kram. Hälsa Seppo från Janne o mej.

2010-02-21 @ 09:28:58
Sandris

Krya på dig gumman! =( Säg åt S att han får ta hand om dig och ge dig varm choklad på sängen så du blir varm och frisk nu =)



Usch och fy för era temperaturer. Här nere hade vi -22 grader igår så jag kan iof förstå att ni har runt 40 minus eftersom det iaf är hundrafemtio mil längre norrut du bor :P



Näe nu är det Sverige-Finland i hockey! :D Wooohooo!!! Vad tryk ni ska få ;) (kan man hoppas iaf ;))

2010-02-22 @ 05:50:06
URL: http://tobax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0