Här kommer ett nytt inlägg

Jag är så dålig på att uppdatera här, jag vet.. Jag ska verkligen bättre mig :)

Vi var som sagt på en jätte mysig kvällstur för några dagar sen.. Åkte till ett ställe högt upp på typ ett berg.. Gjorde upp en eld, drack varmchoklad och bara prata.. Det var verkligen hur mysigt som helst :)



Sen var jag för första gången med och titta när dom körde tävlingsrenarna, de va coolt och de gick fort :D Tycker tjejen som körde var modig, ja skulle inte vågat :P haha



Annars gör ja inte så mycket.. Är mycket i stallet och rider denna mycket fina damen :)




Är också varje dag hos mina små bäbisar :D Dom börjar lära sig så mycket roliga saker nu:) Dom är så underbara..
Hittat en ny favorit.. Hon är rätt så blyg och inte alls lika framåt och kaxig som Maija.. Men hon är min snutteplutt..

Lilla Meredith Grey ( ja döpte henne till det, för hon är grå i ansiktet )


Här lär sig Meredith också att ställe sig upp :)




Haha, kolla här. Aku Anka tyckte de blev lite för varmt en dag :) Så han tyckte de va dags att kyla ner sig lite :)



De va allt ja hade för idag :) Ha en trevlig kväll :) Puss


Kommentarer
mammi

Jättefina bilder. Jag ringer dig senare. Gullhumlan fyller år idag :)

2010-02-09 @ 17:07:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0