Ikuisesti

Jag är så lycklig med dig. Jag kan prata om precis vad som helst med dig, och du dömer mig aldrig..
Du förstår och hjälper alltid så mycket du kan. Du har alltid bra lösningar på allt. Och allt känns tusen ggr lättare efter att man bara vågat prata av sig med dig.. Du är så jordnära och underbar. Och jag känner mig alltid 100 % trygg med dig och jag känner aldrig att jag behöver skämmas över någonting.. Det känns nästan overkligt att man kan känna sig såhär trygg med någon.. Det trodde jag aldrig att man kunde göra, förrän nu.

Nu äntligen känner jag att jag aldrig behöver dölja något för dig, utan att jag kan berätta allt jag har på hjärtat..
Och du är så omtänksam så jag blir helt varm inombords..

Jag sitter faktiskt och är så lycklig nu så det känns som att tårarna är nära..

Hur kan en liten puss och några få väl valda ord få en att må så otroligt bra..


Ikuisesti





DU OCH JAG
Jag vill Älska dig utan att klamra mig fast.
Bedöma dig utan att döma.
Förena mig med dig utan att tränga mig på.
Inbjuda dig utan att ställa krav.
Lämna dig utan skuldkänslor.
Kritisera dig utan att klandra dig.
Hjälpa dig utan att förödmjuka dig.
Om du kan ge mig detsamma, finner vi säkert varandra.
Du och Jag.


Kommentarer
mammi

Förbli lycklig, du är värd det

2010-02-13 @ 23:23:05
emma

Hoppas du får en mysig alla hjärtans dag <3

2010-02-14 @ 13:41:16
URL: http://hopppom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0