Världens bästa pojkvän!

Ja, jag tror faktiskt att jag har det..

Idag städade han hela huset eftersom min mamma och janne ska komma imorn.. Och själv behövde ja inte ens hjälpa till.. Min underbara gjorde allting själv, dammsög hela huset, moppa och damma av alla mattor ute. Städade hela köket och gjorde allmänt fint.. Och jag fick bara sitta här och se på tv, utan något tjat om att "du hjälper aldrig till"
Och inte nog med det. Han gjorde världens godaste mat till mig också.. min favoritmat.. Reninnerfile med potatismos :D Fast ja hjälpte faktiskt till att skala potatisarna.. Inte för att han bad mig utan för att ja ville hjälpa till..

Sen älskar jag när vi tjaffsar om saker och det visar sig att jag har rätt, då låter han mig vara nöjd och stolt utan att bli grinig över att han själv hade fel..

Och han blir aldrig sur och är inte en sån som inte kan ta hjälp av någon.. Om jag vill visa honom hur man gör något på ett bättre sätt än han själv gör så blir han bara tacksam för att man visar och lyssnar noga..

Och är jag sur och ledsen så kan han alltid få mig på bättre humör.. Ibland räcker det med ett leende från denna fina man för att hela dagen ska vara räddad..

Ja han är helt enkelt världens bästa pojkvän, OCH vän..

Jag har sån tur som har honom.. Och det allra bästa av allt är att han alltid förstår mig.. Han förstår när jag är sur, ledsen, glad, besviken, trött osv..

Han är min och han är bäst och jag älskar honom och det kommer jag alltid att göra..







Kommentarer
lin

heyyyy;) i min blogg skriver jag om cheerleading och om min vardag.. ta gärna en titt :)

(om du inte gillar sån här ''reklam'' som folk säger, så ber jag om ursäkt :/)

2010-02-27 @ 16:57:44
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0