Dag 1

Nu är jag här. Solen skiner och fåglarna kvittrar...

... Okej, nja riktigt så är det väl inte, då solen typ aldrig lyser här på vintern. Haha

I alla fall så flyter allt på än så länge. Vi var och handlade massa mat och sånt igår (kylskåpet var ju fasiken helt tomt) så nu finns det lite att välja på igen. Sist jag var här blev det mest pizza och annan skitmat. Men nu har vi bestämt oss för att försöka äta så nyttigt som möjligt :)

Jag kommer stå för det mesta av matlagningen, får nu se hur de ska gå :P :)

Har just börjat med en riktigt stadig och "nyttig" frukost.. :]
(okej, imorgon börjar de nyttiga livet på allvar)

Nu ska jag snart till stallet en sväng. Ska ta lite bilder under dagen som ja kan lägga in här..

Uppdaterar någongång framåt kvällen om ja inte glömmer bort de helt :)

Ha en bra dag!



Kommentarer
Sandra

Nyttiga ligan ;)

2010-01-15 @ 13:22:25
URL: http://tobax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0