dag? Ja vad var de nu för dag

Ja har börjat tappa bort räkningen helt nu :P Men de gör inget :)

Idag har det varit kring 20-25 minus.. Inte allt för kul måste ja säga..

Sitter och gottar mig med lite choklad/vanniljpudding, GOTT som fasiken..



Idag såg ja även något som ja tyckte va lite "coolt".. En ren som tappa ett horn. Dom tappar ju sina horn typ en gång per år (undrar om ja har rätt nu?)

Men i alla fall så var det faktiskt flera som tappa idag, men ja såg bara en :)




Och ungefär såhär less och frusen var jag när vi kom in efter en hel dag ute i kylan..



Skulle göra ett videoblogg inlägg, men typ hälften i mitten blev uppåner, haha. Och de blev alldeles för långt, men lägger in det ändå.. För dom som vill se, annars så behöver man inte det :) Och snorig som fasiken blev man av att sitta där i kylan :P *snörvel snörvel*



Skulle bli jätte glad om du lämnade en liten kommentar, så man vet om de är någon som är intresserad av att läsa vad jag gör, om ja ska fortsätta.. Eller om ni vill att ja ska skriva om något speciellt eller fota nått speciellt..

:)


Kommentarer
mammi

JAG LÄSER JU ALLTID OCH ÄR INTRESSERAD AV ALLT!! Man är väl nyfiken i en strut.

2010-01-22 @ 15:59:06
heidih

Heh, du är rätt, en gång per år :) Pojat ensin, sitten tytöt ;)



2010-01-22 @ 18:43:49
Fassan

Ha! Minus 20-25, ute ja! Det hade vi inomhus när jag var liten.På sommaren kunde det i bästa fall stiga till +-0.

Ta en bild på heppa ibland.



2010-01-22 @ 19:25:42
Leia ♥

Vad har ni gjort med stackarn? :O

2010-01-22 @ 19:52:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
sandra och richard

vi tycker du är söt! fler bilder på dig :D

2010-01-23 @ 01:02:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0