jag vill inte klaga

men mitt öra gör jätte jätte jätte ont :(

hela örat kommer säkert lossna :(

Nu är jag i alla fall nybastad och fräsch, och de blir att se kvällens andra film "mammoth" :)
Och till de blir de fanta, massa godis och chips :)

Sen blir det natt för mig, godnatt allihopa

OCH ETT RÅD!!!!! HA ALLTID PÅ ER MÖSSA :( FÖRFRYSA ÖRONEN ÄR INTE KUL

varning för äckliga öronbilder.. men ja var bara tvungen att visa er hur mitt öra ser ut nu.. kan ni kanske förstå hur ont de gör nu? De gör ont bara ja nuddar örat :( bilderna tagna exakt samtidigt

Friska örat






förfysta örat                    




Kommentarer
Sandy*

Usch! Stackars örat =(

2010-01-25 @ 10:10:04
URL: http://tobax.blogg.se/
Maya Melissa

oj stackars :/ ser ut att göra ont! Jag gör gärna en design, skicka ett mail till [email protected] Kram

2010-01-25 @ 10:31:07
URL: http://mayamelissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0