la la la

alltså åh ja orkar inte, har ny mobil, en nokia.. Men man måste spara om alla bilder för att kunna lägga in dom här, suck.. ja orkar inte. kommer en video på renturen i alla fall.. har varken tid eller lust att skriva idag, sorry :P :)
Igår va ja på kvällstur med skotern med underbara.. De va mysigt..

Nu ska ja till farmen och se om ja kan hjälpa till med något :) På torsdag åker jag till haparanda några dagar. Så älskling kan få njuta av rallydagarna här ifred.. ;P

Den här filmen är också på snedden, suck.. Man måste tydligen hålla telefonen på snedden när man filmar för att de ska bli rakt.. suck suck suck



Kommentarer
Rauno

Vad häftigt! En töm bara,hur styr man renen?

En häst måste vara lättare att köra ,eller?

2010-01-26 @ 19:21:43
Evelina

Att det är! Du får prova när du kommer hit, dom kan spurta riktigt fort.. :) De är lättare att köra en ren.. Man sätter på en till töm om man ska på längre turer.. Annars använder man bara en, och "slänger" den över ryggen om dom ska åt andra hållet, men dom är rätt så smart så dom vet vart dom ska :)

2010-01-26 @ 20:04:21
mammi

Janne och jag vill oxå åka ren :)

2010-01-27 @ 19:44:04
sandra

Vad mysigt =) När får jag se hur din karl ser ut då? :D

2010-01-27 @ 20:41:31
URL: http://tobax.blogg.se/
Catrin

Hej, jag tänkte fråga om du har fått dina pengar från när vi jobbade?=)

2010-01-28 @ 21:58:54
emma

kom igen nu ewe, lägg inte av med bloggandet!

2010-01-29 @ 20:54:12
URL: http://hopppom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0