Nu ska jag..

.. Se på film och ta hand om mitt onda öra..
Hyrde Yes man och Mammut :) Alla andra ska ut och festa verkar de som.. Men för min del blir de film, godis,chips och dricka.. :)

Åt föressten världens godaste mat idag som min underbara gjorde ! Ungslax med hemmagjord potatismos, MUMS var det. Bara såsen som fattas på bilden..

Ha en underbar kväll mina nära och kära, och alla andra också :)

Hinner ni med att kolla alla mina inlägg idag, blev mycket idag.. Vad tycker ni, mer eller mindre bilder? Text eller videoblogg? Vad vill ni ha mer och vad vill ni ha mindre av?

Vet inte vad mer ja ska göra, för intressantare än såhär ä jag inte, tyvärr :P Haha.. Men ska försöka ta med lite roligare grejer ibland.. Nästa gång ja hjälper till på renfarmen ska ja ta med er på en åktur (videoblogg), så ni får se hur de kan se ut :D De måste ni få prova.. De kommer i nästa inlägg, kanske imorn om de inte är allt för kallt :)



Kommentarer
Carola

Tänkte bara säga att jag hoppas att du har det bra ( verkar så )och att det är detta du vill göra. Ge det en chans och se var det leder. Kanske är det nu du kommer att hitta dig själv och din plats i tillvaron. Tror i af. att det passar dig bätre med ett liv fyllt med djur och natur än att vara ute i svängen ch ställa krav på sitt utseende etc. Det tar ett tag att lära känna sig själv och att våga acceptera den man är. =O)

Ha det så bra, KRAM Carola

2010-01-23 @ 20:21:20
SandraDee

När får man se en bild på karln din då? Jag är så nyfiken på hur han ser ut =D

2010-01-25 @ 12:54:07
URL: http://tobax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0