Nytt år

Let's go to war
To make peace
Let's be cold
To create heat
I hope in darkness
We can see
And you're not blinded by the light from me



Detta år ska verkligen bli ett nyttighetsår för mig.. Jag ska äta nyttigt, leva nyttigt osv.

Jag börjar mitt år med att flytta upp till friskare luft och lugnare atmosfär. Tror det kommer passa mig bra.

Leva med en människa, en hund, en massa renar och inte att förglömma hästarna.

Det här året ska bli ett år där jag mest kommer fokusera på mig själv, och skita i vad andra tycker om mina val i livet. Jag ska göra det som känns rätt för mig, utan att någon annan tar skada av det.

Jag ska bli en bättre människa.

Och jag kommer endast blogga för mina vänner, om vad jag pysslar med häruppe. Kommer försöka lägga in mycket bilder och videoklipp så ni får se hur det är att leva uppe i norra Finland.

Det var allt, för den här gången. Jag flyttar onsdagen den 13 januari. Så från och med att jag flyttat ska jag skärpa till mig ordentligt med bloggningen.

Ha det så bra alla underbara vänner.

 

 

I'm going in for the kill
I'm doing it for a thrill
Oh I'm hoping you'll understand
And not let go of my hand





Kommentarer
Sandra

You go girl! Gör det som känns rätt för dig och skit i vad andra tycker! Du förtjänar att få vara lycklig och må bra! Me löv you!

2010-01-09 @ 17:40:26
URL: http://tobax.blogg.se/
Anonym

Helt rätt tänk syster, tänk om din gamla syster kunde va lika klok :) Kör hårt å ha det så bra. Många kramar från mig.

2010-01-09 @ 18:06:49
emma

Ja du måste uppdatera massa så vi behöver oroa oss för att du blivit uppäten av en ren eller nåt :o

2010-01-11 @ 14:34:24
URL: http://hopppom.blogg.se/
Sandris

Dålig uppdatering nu raring!

2010-01-15 @ 10:23:33
URL: http://tobax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0