Grape

Igår var jag ute och åt med älskling.. Fasiken va gott det var.. Fast jag var så mätt sen så ja orkade inte ens efterätt, som vi hade sett framemot.. men men :) Kanske lika bra det.. ;)

Och sen så har jag blivit besatt av grape? Jag som alltid hatat grape.. Skumt.. Blodgrape är favoriten.. kan äta hur många som helst.. Hur kan någon tycka om grape, hur kan JAG tycka om grape? Det är jätte konstigt..

Pållens läpp börjar se jätte bra ut nu, och sista penicillindagen idag, så får vi se hur det ser ut om några dagar, då är de nog nästan helt läkt :)

Var på bio i fredags också och såg Alice i underlander, eller Liisa ihmemaassa som de hette på finska..
Det är ju tur att här i Finland när man går på bio är det både svensk och finsk text :) En rad med svensk en med finsk.. De passar mig utmärkt.. då jag är lite dålig på att läsa finska..

Annars hade jag väl inte så mycket mer att berätta nu, ha det bra alla mina vänner.

Kram















Kommentarer
Anonym

hur går det med den sockerfria månaden? =)

2010-03-14 @ 17:30:26
URL: http://tobax.blogg.se/
mammi

två söta sömntutor :)

2010-03-14 @ 18:20:57
emma

ååh, sötjussi & söteve såklart :)

Har också sett Alice i underlandet, såg den på bio igår med 3D. Det var grymt ;)

2010-03-14 @ 21:46:18
URL: http://hopppom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0