Världens finaste Silver

Tog en timme idag och borsta och krafsa på silver, oj vad han njöt..
Han är verkligen världens tryggaste häst, satte fast honom vid bron, och sen kom seppo och skulle ploga med typ världens största traktor med världens ljud och ljus som blinkade. Jag trodde Silver skulle skita på sig, och traktorn som kom så nära så silver kunde nosa på den men han brydde sig inte ett dugg..  Sen när jag skulle borsta honom så hade jag honom helt lös med bara snöret liggande på marken, han stod bara och njöt av behandlingen och tittade på folk som knallade förbi på cykelvägen..  Min fina fina Silver





Kommentarer
Kashaya

Vad fin han är.=)

2011-02-03 @ 22:15:27
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0