Jag vet, jag vet

Jo jag vet att det är 100 år sedan sen jag skrev sist :)
Men jag har varken haft ork eller lust till att skriva.

I helgen som var så kom min kära mor och janne på besök, sååå uppskattat.
Det blev lite trav och Rulle gick nytt rekord på Torneås travbana, 15,1 1600m gick han. Super bra var han.
Dom öppnade 12.5 första 500m och 14 någonting 1000 meter :)


Foto. Milla Kursula

Sen har det tillkommit en familjemedlem hos oss.
Såhär ser han ut,



han följde med Seppo hem efter att han hade varit i Helsingfors och jobbat på Rally, tydligen så hade Seppo och hans mamma köpt honom till mig i present :)

Annars så väntar läkarbesök framöver, suck (som att man inte varit på tillräckligt)
Det visade sig att ja hade troliga maligna cellförändringar på cellprovet jag gjorde för en månad sen, så nu väntar en ny tid för kolposkopi och biopsi, nå prov där dom kollar med mikroskop och tar lite provbitar. Huvva.. Men de ska väl gå bra :) Hoppas man får allt färdigt till i sommar så man kan njuta av finvädret. Idag har de varit kring 16-18 grader varmt :D

Det var väl allt ja hade för den här gången, nu ska jag åka in till banan och köra Trubblis.. Sen blir de väl en slapparkväll och lägga sig tidigt, eftersom det blev så sent igår pga av hockeyn, som förövrigt Finland vann, Wohoo ! :)






Kommentarer
Anonym

sån sötnos, vad är de för ras?

2011-05-18 @ 07:25:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0