Cambrigekuren

Efter ett långt uppehåll så tänkte jag att jag ska börja skriva lite här igen.
Sen i september så pluggar jag nu yrkesexamen för företagare. Är faktiskt rätt så intressant, och härligt att det bara är tre dagar i veckan man är i skolan resten av tiden är distanspluggande.
 
På söndag börjar jag med Cambridgekuren, nu är det dags att gå ner i vikt! Kommer uppdatera här dag för dag hur det går och vad jag tycker om kuren. Känner mig jätte taggad nu, och motivation känns på topp, så hoppas det håller i sig! Kommer även uppdatera med bilder och mått och kg:n som ev försvinner. Så var beredd på riktigt hemska bilder sen ;) Men kommer inte lägga upp bilder förrän jag har någon bild att jämföra mot, alltså när det hunnit försvinna lite kilon.
 
Annars så händer det inte så mycket här, hästarna har fått vinterskor men ingen snö har kommit ännu så det går inte att göra annat än att skritta än så länge. Snärtum är förövrigt världens finaste ridhäst! Tar galoppfattning från halt nu och övergångarna känns hur bra som helst. Har köpt ett nytt träns till honom nu, ett med remontnosgrimma ska se om han funkar bättre på det, tidigare har han behövt pelham för att han blivit så stark i munnen, men nu har han blivit så fin så ska prova byta till remont och vanligt bett. Har även varit och hoppat lite bommar, små hinder med honom, det tycker han verkligen är skitkul och det gör jag med ;)
 
Nästa vecka bli en lyxa till det vecka. Ska fixa fransar igen och ska även göra hårförlängning, då min kompis går frisörskola och har prov då så kommer hon göra det gratis! :)
 
Det var allt för mig för den här gången, men från och med i helgen kommer jag alltså börja uppdatera VARJE dag, det är mitt mål i alla fall, haha. Får se om det finns tillräckligt med saker att skriva om.
 
Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0