Huvudvärk

Nu börjar huvudvärken komma lite smygande. Är dock inte hungrig alls :) Drack en mintchoklad nyss, med varmt vatten, smakade som en varm choklad, riktigt god! Dock är det svårt att få i sig dom mängder vatten som också ska få plats, minst 3 liter om dagen. Är väl därför jag har lite huvudvärk, får helt enkel kämpa med att dricka mer vatten. Har en ju smaksättning till vatten också som tillhör Cambridge, ska prova den någon dag också, apelsinsmak, ska tydligen bli lite som saft.

Nu börjar jag komma över det där att jag vill äta så fort jag har lite tråkigt eller inte har någonting att göra. Försöker hitta på något så fort jag börjar besatt tänka på att äta något och hur sugen jag skulle vara på vissa saker. En promenad eller skriva lite i bloggen verkar funka bra. Är lite chockad över mig själv faktiskt, ska det verkligen gå vägen? :)

Snart åker jag ju iväg och fixar till fransarna, lite vardagslyx mår man bara bra av!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0