Cambridge

Här har vi då en veckas "mat" nu då. Pratade mycket med coachen om syn på mat osv. Sen vägde vi och mätte fettprocent, var ingen rolig vetskap! Men nu jävlar ska det hända saker. Jag är riktigt taggad och hoppas verkligen på att motivationen kommer stanna kvar. Vet att jag kommer ha några riktiga helvetesdagar innan jag kommer in i ketosen och börjar vänja mig vid det låga kaloriintaget. Hungern kommer nog kännas rätt så jobbig från början. Jag valde att ta några bars och färdigblandade shakes för att ta med till skolan så jag slipper blanda ihop något där. Kommer använda stavmixer så det verkligen inte blir några klumpar kvar, blir det det så lär jag väl spy, haha :)

Imorgonbitti börjar jag alltså, har dock druckit nutrillet nu, förutom "den sista måltiden" som vi åt på restaurang igår. Kommer uppdatera med hur allt smakar, hur det känns att vara utan riktigt mat osv.

Imorgon ska jag gå och fixa fransarna igen, klarar inte av att vara utan, haha. Känner mig så naken. Och på tisdag blir det hårförlängningen också.

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0