Skola, tjuvstart

Sitter i skolan nu. Lyssnar på föreläsning om skatter, olika bolagsformer osv. Känner mig helt seg i huvudet. Trött är jag också. Vaknade vid 4 imorse blöt i svett och kunde inte somna om, har aldrig hänt förut, inte vad jag kan minnas i alla fall, så är helt slut nu.
 
Bara två timmar kvar tills jag slutar, då åker jag hem och byter om och sticker iväg till stallet på en gång. Ska ut och rida idag så jag får prova det nya huvudlaget på Snärtum någongång.
 
Jag tjuvstarta bantningen idag, kommer köra med nutrillet fram till på söndag. Så det inte känns så tufft att börja sen, kommer förbi dom värsta dagarna nu. Imorse drack jag en nutrilettshake och till lunch åt jag en chokladbar. Känns helt okej, är lite hungrig men inte så farligt. Det svåraste är att få i sig allt vatten, minst 3 liter om dagen ska man tydligen försöka få i sig, är uppe i 1,5 liter redan så det lär nog gå bra. Lär väl bli rätt så törstig när man varit ute och ridit.
 
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0