The official dag 1!

Sådär ja, då var första måltiden äten. Det smakade faktiskt helt okej. Men eftersom vattnet inte blev helt kallt så blev shaken ljummen, så det tog ett bra tag innan jag fick i mig hela, vatten om vartannat. Smaken var choklad, till lunch tänkte jag prova mintchoklad eller jordgubb. Men är rätt så mätt och känner inte ett sugg sug efter något att äta.

Gårdagskvällen var dock jobbig, kände mig sugen på allt möjligt men det gick över just innan jag gick och la mig. Vi får väl se hur den här kvällen blir

Jag har suttit och tittat på massa kläder på internet, hittade en massa fint. Men tänker vänta tills jag går ner i vikt innan jag tänker köpa något. Så mycket kan jag berätta att målvikten jag har är 62kg och att det är en lång väg dit men jag ska lyckas!

Nu till stallet och pyssla/fara ut och rida en sväng



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0